Sunt Sanatoasa

Sunt sanatoasa, hai si tu!

Urmați acest plan de dietă săptămânal pentru a pierde 7 kg in timp ce stati acasa, fara stres sau efort

Suntem în permanență în căutarea unei dietă uimitoare care ne va ajuta să ardem grăsime și să vărsăm kilograme peste noapte și suntem în mod constant dezamăgiți de ineficiența tuturor acestor diete de mirare online. Există o dietă care funcționează cu adevărat?

Da, există, dieta recomandată în acest articol este de scurtă durată, dar oferă rezultate pe termen lung. Dieta durează o săptămână, dar după aceea sunteti siguri ca o să pierdeți din greutate și o să fiți mulțumiți de rezultate. Tot ce trebuie să faceți este să urmați meniul și să respectați regulile în vigoare.

Reguli de dieta

Micul dejun este esențial, nu omiteți niciodată.

Evitați excesul de cafeină, băuturi răcoritoare și alimente prelucrate, încărcate cu zaharuri.

Nu mâncați nimic după ora 20:00.

Puneți-vă greutatea înainte de a începe dieta și greutatea dvs. din nou după dieta, astfel încât să puteți vedea cât de mult de kilograme pe care le-ați pierdut.

Beneficiile dietei

Cu aceasta dieta de o saptamana veti putea pierde in greutate sanatos si natural.

Dieta este bogată în legume, fructe și apă.

Miscarea intestinului va fi imbunatatita.

Dieta

Ziua 1

În această zi vă este permis să mancati doar fructe, orice fruct doriți în întreaga zi. Singurul fruct interzis este banana. Mănâncă doar fructe și nimic altceva, pentru cât doriți.

Ziua 2

În această zi puteți mânca doar legume, toată ziua, indiferent ce vă place și cât vă place. Puteți începe cu niste cartofi fierti, bogati în carbohidrați, astfel încât acestea să poată fi defalcate pe parcursul zilei. Puteți mânca legumele proaspete, aburit sau fiert, puteți face o supă sau o salată, alegerea este a ta.

Ziua 3

În a treia zi puteți avea o combinație de fructe și legume. Doar sa nu mâncați cartofi în timpul zilei sau banane, in rest totul este permis.

Ziua 4

Ziua 4 este totul despre banane și lapte. Vi se permite să beți până la 3 pahare de lapte și să consumați până la 10 banane.

Ziua 5

Ziua a 5-a este zi de carne slabă, deci este o sărbătoare pentru dvs. Puteți să vă pregătiți niște pești sau carne de pui și o combinați cu niște roșii (nu mai mult de 8 bucăți). Bea multa apa, 12-15 pahare in aceasta zi.

Ziua 6

În această zi puteți mânca carne roșie și legume, orice fel de carne roșie doriți și cât mai multe legume pe care le doriți.

Ziua 7

În ultima zi a dietei dvs. puteți combina orez brun fiert și legume aburite. Vi se permite să consumați câte un cartof și niște fructe proaspete.