Sunt Sanatoasa

Sunt sanatoasa, hai si tu!

Top 10 vitamine care fac minuni pentru femei. Include-le in alimentatia ta, in special daca ai peste 35 de ani

1. Vitamina A

Vitamina A este un antioxidant puternic care are capacitatea de a întări țesutul muscular, pielea și oasele. Este, de asemenea, foarte benefic pentru dinți și vedere.

Mai mult, această vitamină poate reduce procesul de îmbătrânire și riscul bolilor cronice. Vitamina A se găsește în roșii, ouă, broccoli, papaya, lapte, piersici, pepene verde, spanac și ardei roșii.

2. Vitamina B7

Vitamina B7 este, de asemenea, cunoscută sub numele de biotină. Este extrem de important pentru creșterea celulelor și benefică pentru unghiile fragile, piele și păr. De fapt, această vitamină poate stimula creșterea părului și îl poate face mai strălucitor.

Vitamina B7 poate fi găsită în lapte, orez brun, gălbenuș de ou, nuci, iaurt, brânză și pepene galben.

3. Vitamina B6

Această vitamină este, de asemenea, numită Pyridoxine. Aceasta vă poate întări semnificativ sistemul imunitar și poate regla nivelul zahărului din sânge.

Mai mult, este foarte benefic pentru femeile gravide, deoarece are capacitatea de a reduce greata de dimineata. Alimente bogate în această vitamină sunt banane, pește, fulgi de ovăz, fasole, fructe uscate, nuci, avocado și carne.

4. Vitamina B2

Vitamina B2 sau riboflavina este extrem de importantă pentru un bun metabolism, o creștere și o bună stare de sănătate. Acesta poate reduce anxietatea și stresul și vă poate stimula energia.

Ea tratează în mod eficient pielea toracică, părul uscat, dureri în gât, crăpături pe buze și riduri. Vitamina B2 poate fi găsită în boabe întregi, nuci, soia, brânză, lapte, drojdie, ouă și verde cu frunze.

5. Vitamina B12

Această vitamină este esențială pentru diviziunea celulară normală și metabolismul bun. Are capacitatea de a trata anemia, bolile cardiace, depresia și pierderea memoriei.

Mai mult, ea induce sinteza proteinelor. Alimente bogate în această vitamină sunt ouăle, peștele, brânza, iaurtul, laptele și cerealele fortificate.

6. Vitamina B9

Cunoscută sub numele de acid folic, vitamina B9 poate echilibra eficient tensiunea arterială și poate preveni bolile cardiace. Este foarte benefic pentru pacienții cu Alzheimer, deoarece poate reduce pierderea memoriei și depresia.

Alimente bogate în vitamina B9 sunt căpșuni, verdeață cu frunze, pepeni, boabe, sparanghel, suc de portocale, fasole și ouă.

7. Vitamina C

Vitamina C este cunoscută ca un potențator puternic de imunitate. Mai mult, poate promova vindecarea și creșterea țesutului și poate preveni anumite tipuri de cancer. Vitamina C poate fi găsită în kiwi, căpșuni, lămâi, ardei, cartofi, grapefruit, portocale și cajuși.

8. Vitamina D

Vitamina D este o vitamina solubila in grasime care are capacitatea de a imbunatati absorbtia de calciu si alti nutrienti. În plus, poate reduce riscul de artrită și scleroză.

Prin expunerea timp de 15 minute la soare în timpul zilei, puteți obține cerința zilnică a acestei vitamine. Vitamina D poate fi găsită în pește gras și ouă.

9. Vitamina E

Vitamina E poate reduce procesul de îmbătrânire și poate preveni pierderea memoriei, problemelor de auz, cataracta și poate chiar preveni cancerul. Alimente bogate în această vitamină sunt semințele de floarea-soarelui, spanacul, nucile, untul de arahide, uleiul de porumb, margarina, nucile și ficatul de cod.

10. Vitamina K

Această vitamină este cunoscută pentru capacitatea sa de a preveni coagularea sângelui și de a promova oase puternice. Acesta poate preveni, de asemenea, bolile de inima si creste nivelul de energie. Vitamina K poate fi găsită în ulei de pește și ulei de soia.