Sunt Sanatoasa

Sunt sanatoasa, hai si tu!

Secretul pentru a scăpa de grăsimea de pe coapse în cel mai scurt timp

Zona coapselor este una dintre cele mai problematice zone ale femeilor în ceea ce privește pierderea în greutate. Pentru a arde grasimea de pe coapse este foarte important să recurgi la o combinație între o rutină zilnică de exerciții fizice și o dietă corespunzătoare.

De foarte multe ori însă, atunci când pierzi în greutate, ajungi să arzi grăsimea din mai multe zone ale corpului, nu doar cea a coapselor. Dacă vrei să reușești să subțiezi zona coapselor rapid, fără a-ți afecta celelalte zone ale corpului, citește în continuare care sunt cele mai eficiente metode pentru a face acest lucru.

Atunci când vorbim despre exercițiile fizice care sunt utile pentru combaterea grăsimii din zona coapselor, este important să te axezi în principal pe exerciți cardio. Aleargă cât mai mult, mergi pe bicicletă, urcă și coboară scări. În acest fel, tot corpul tău se va încălzi și îți va fi mai ușor să arzi grăsimea.

Genuflexiunile, fandările și extensiile de picioare te vor ajuta și ele foarte mult în acest sens.

Înotul este de asemenea un exercițiu foarte eficient pentru dizolvarea grăsimii din această zonă.

De asemenea, activitățile fizice practica în mod organiat precum o partidă de fotbal, baschet sau tenis, vor ajuta și ele foarte mult.

Dieta

Elimină dulciurile din dieta ta. Nu trebuie neapărat să te înfometezi, poți să te răsfeți puțin în fiecare zi cu o singură porție de ceva dulce.
Elimină și sucurile și băuturile carbogazoase din regimul tău, încearcă să bei doar apă și sucuri naturale din fructe pentru a te hidrata.
Apa va ajuta și ea foarte mult la procesul de slăbire.

Un mic secret în această direcție este să bei un pahar cu apă înainte de fiecare masă. În acest fel, stomacul tău se va umple parțial și nu vei mai simți nevoia să mănânci la fel de mult.

Renunţă la a consuma sare

Sodiul din sare contribuie la retenţia de apă, lucru care te va face să arăţi umflată. Retenţia de apă îţi încetineşte arderile din organism, făcând slăbitul mult mai lent şi mai dificil. Principalele mâncăruri care conţin extrem de multă sare sunt gustările precum chipsurile sau covrigeii, mâncarea de fast-food, mezelurile şi produsele la conservă. Încearca să renunţi la aceste alimente şi să îţi compui dieta din fructe şi legume.

Nu neglija cantitatea de somn de care ai nevoie

Deşi acest lucru ar putea părea extrem de uşor de spus, lipsa somnului te va face să te îngraşi. Femeile care dorm sub 4 ore pe noapte au un metabolism mult mai lent decât cele care dorm în jur de 8 ore. Este important ca somnul tău să fie odihnitor, aşa că încearcă să nu te culci foarte târziu şi să dormi în jur de 8 ore.