Sunt Sanatoasa

Sunt sanatoasa, hai si tu!

Obiceiuri sănătoase care luptă împotriva demenței și a altor probleme cognitive

Demența este o problemă care include mai multe probleme cognitive, cum ar fi pierderea memoriei. Este făcută din diferite tipuri, inclusiv demența vasculară, boala Parkinson, precum și boala lui Huntington.

Boala Alzheimer apare în 60-80% din toate cazurile. Demența se va agrava atunci când cauza nu este tratată. Apatia, depresia, precum și reducerea memoriei, sunt unele dintre cele mai tipice simptome.

Vă oferim câteva dintre aspectele legate de risc care pot fi controlate / tratate:

Accidente la cap

Afectare funcției glandei tiroide

Activitate fizică inadecvată

Malnutriție / deficiențe ale vitaminei

Medicament care agravează afecțiunea

Probleme cardiace, hipertensiune arterială, diabet și alte probleme cardio

Dependența de alcool

Fumat

7 modalități de a încetini riscul de demență

Renunța la fumat

Fumul de țigară dăunează întregului tău corp, inclusiv mintii tale. Studiile au demonstrat că persoanele care fumează și au un risc de 45% mai mare asociat cu boala Alzheimer în comparație cu nefumătorii sau fumători. Deci, ar fi bine să păstrați ce țigară de la dvs.

Deveniti mai activ

Stimulati fluxul sanguin și obțineți pomparea cardiovasculară. Faceti exerciții fizice pentru cel puțin 30 de minute în fiecare zi pentru a evita problemele cronice.

Îmbunătățiți consumul suplimentar D

Există o legătură puternică între deficiența vitaminei M și problemele cognitive / demența. Luați în considerare utilizarea suplimentelor alimentare pentru a preveni orice alte vătămări mintale.

Petreceți mai mult timp la soare și folosiți suplimente alimentare de înaltă calitate, în special în timpul lunilor rece de iarnă.

Provocarea minții

Bilingvii trebuie să gestioneze riscul de demență, spre deosebire de persoanele care vorbesc doar o limbă. Problema creierului dvs., precum și întârzierea debutului real al pierderii de spațiu de memorie.

Pazeeste-ti capul

De obicei, purtați casca ori de câte ori călătoriți cu bicicleta sau chiar mergi pe ghețari. Protejați capul și preveniți accidentele.

Alcoolul nu este amicul tău

Band o mulțime de lichior ridică posibilitatea de demență, prin urmare, încercați să gestionați nevoia dumneavoastră.

Socializati

Pășește cu cel mai apropiat prieten sau contactează pe cineva. Separarea dvs. nu este cel mai bun lucru pe care îl puteți face. Petreceți mai mult timp cu familia și cu prietenii, creierul dvs cere companie.

Sănătatea ta psihologică contează!