Sunt Sanatoasa

Sunt sanatoasa, hai si tu!

O detofixiere de 3 zile care va indeparta zaharul din corp, vă va ajuta să scăpați de greutatea in plus și să vă imbunatatiti starea de sănătate

Programul de detoxifiere de 3 zile pe care îl avem pentru dvs. astăzi vă va curăța corpul de zahăr și grăsimi și vă va ajuta să scăpați de excesul de greutate corporală. Milioane de oameni din întreaga lume suferă de creșterea în greutate – este o problemă comună și aproape inevitabilă, având în vedere stilul nostru de viață nesănătos și sedentar. Câștigam cea mai mare parte greutate datorită unui ingredient – zahăr. Zaharul este principalul motiv pentru creșterea ponderii în lume și a unor afecțiuni cronice care pot avea chiar și consecințe fatale asupra sănătății noastre.

Pe de altă parte, nu e vina noastră. Zahărul este greu de evitat – este prezent în prajituri și deserturi, precum și alimente prelucrate și nedorite. Zaharul este foarte dăunător pentru sănătatea noastră și, pe lângă creșterea în greutate, poate provoca, de asemenea, obezitate, boli de inimă, oboseală, depresie și chiar anumite tipuri de cancer.

Cum este zahărul legat de creșterea în greutate?

Organismul nostru are nevoie de zahăr pentru a funcționa corect, dar în cantități limitate. Corpul folosește zahărul ca energie și stochează restul ca grăsime. Consumul de zahăr frecvent poate duce la depozitarea grăsimilor în burtă, față și brațe care pot părea destul de neplăcute. În plus, zahărul provoaca dependenta. Odată ce vă obișnuiți cu asta, este foarte dificil să scapati de poftele de zahăr. Dacă încercați, vă veți simți obosit și slab, în ​​imposibilitatea de a vă face treburile zilnice.

Din fericire, programul de dezintoxicare simplu pe care îl avem astăzi pentru dvs. vă va detoxifica complet corpul de zahăr și vă va ajuta să evitați eventualele probleme de sănătate. Iată cum arată planul:

Ziua 1

Mic dejun: câteva ouă fierte sau amestecate. Alternativ, puteți avea o ceașcă de ovăz cu nuci, semințe și fructe de pădure

Gustare: castron de fructe sau nuci amestecate

Prânz: piept de pui și legume (napi, morcovi, sfecla, păstrăv, fasole, squash)

Cina: pește prăjit, cum ar fi somonul cu broccoli și ciuperci

Ziua 2

Mic dejun: câteva ouă măcinate cu spanac; în mod alternativ, puteți avea o ceașcă de ovăz cu migdale și fructe de pădure

Gustare: castron mic de nuci amestecate

Prânz: o salată de varză mărunțită, morcovi, sare, ulei de măsline și suc de lămâie; dovlecei la gratar cu ardei iute, ulei de măsline, cimbru și oțet

Cina: Bok Choy prajit și cod prajit cu legume aburite și supă de fasole

Ziua # 3

Mic dejun: omleta cu creveți (2-3 ouă) și o salată de ridiche, șofang și nuc; în mod alternativ, puteți avea o ceașcă de ovăz cu migdale și fructe de pădure

Gustare: castron mic de nuci amestecate

Pranz: carne de pui prăjită preparată cu cimbru, ceapă și măsline negre

Cina: o farfurie de paste penne cu un castron lateral sau orez. Paste pot fi consumate cu roșii, ciuperci și sos de busuioc. Mănâncă un castron de supă de legume, de asemenea.

De la băuturi, aveți la dispoziție apă sau ceai din plante de 3 ori pe zi. Dacă nu puteți trăi fără cafea, asigurați-vă că ați luat-o fără zahăr.