Sunt Sanatoasa

Sunt sanatoasa, hai si tu!

Metoda care iti antreneaza creierul sa adoarma in 60 de secunde

Cum? Puteți încerca această tehnică de respirație 4-7-8, vă poate ajuta să adormiți în doar 60 de secunde. Această metodă a fost fondată de Dr. Andrew Weil, instruit de Harvard. Va ajuta să vă reglați respirația la diferite constante de 4, 7 și 8. Metoda permite oxigenului să umple plămânii, precum și să vă relaxeze mintea și mușchii. Voi împărtăși ceea ce am experimentat până acum.

Antrenați-vă creierul să se culce în doar 60 de secunde

Daca ai o problema dificila in a dormi, ea vine in urma unei alimentatii proaste târzii noaptea, telefon înainte de culcare și a stresului. Eu însumi, mi-am dat seama că e greu să-mi închid creierul și să-i dau un pic de pauză noaptea. După săptămâni de luptă împotriva „nu pot dormi”, mi s-a dat această tehnică 4-7-8 de către vechiul meu prieten.

Care este tehnica 4-7-8?

Această tehnică a fost creată de Dr. Andrew Weil, un practicant de wellness al Universității Harvard. Acest tip a studiat câteva lucruri, cum ar fi meditația și respirația, și cum să le combine într-o tehnică care poate fi utilizată pentru a trata stresul.

Ceea ce trebuie să faceți este să respirați prin nas pentru câteva secunde (4-5 secunde), să îl țineți pentru următoarele șapte secunde și să-l expirați prin gură timp de opt secunde. Tehnica vă va încetini ritmul cardiac și, în același timp, va elibera substanțele chimice din creier.

Suna simplu, nu? Sincer, mă îndoiesc de acest lucru, dar apoi am decis să fac tehnica încet. Am renunțat înainte de a ajunge la a patra repetare, deoarece tehnica si a facut efectul cu ușurință în mai puțin de un minut!

Am crezut că această tehnică este eficientă. Am descoperit ca atunci cand suntem stresati, vom gasi sistemul nostru endocrin eliberand adrenalina prin glandele suprarenale.

Acest lucru va ridica ritmul cardiac, ceea ce ne face să ne simțim nervoși și agitati. Ca urmare, respirația noastră va deveni mai rapidă și mai puțin adâncă.

Când utilizați această tehnică, contracarați efectele naturale ale adrenalinei și forțați-vă corpul să încetinească ritmul cardiac. Nu aveți de ales, pentru că atunci când începeți acest lucru, veți simți ceea ce numiți „un tad inconfortabil”.