Sunt Sanatoasa

Sunt sanatoasa, hai si tu!

Medicii recomandă: 5 lucruri simple care pot preveni pana la 80% din atacurile de inimă

Puteți preveni atacul de cord, schimbând obiceiurile și stilul tău de viață

De obicei, modul de viață modern este motivul care duce la atac de cord. Din fericire, puteți reduce riscul acestei afecțiuni făcând unele modificări în stilul tău de viață și alimentație.

Institutul Karolinska consideră că oamenii pot reduce riscul de atac de cord cu 80% dacă fac o schimbare în modul lor de viață și să adere la aceste 5 obiceiuri.

5 obiceiuri sanatoase care pot preveni atac de cord:

Dieta sănătoasă bine echilibrată

Fara alcool

Fumatul interzis

Sănătatea circumferinței taliei

Activități fizice regulate

Dieta sanatoasa

Consumul de alimente prelucrate și zahăr și alimente care este plină de carbohidrați rafinat poate amenința serios sănătatea ta. Dar, grăsimile saturate care se găsesc în unt, untură și ouă sunt benefice pentru sănătatea ta, deoarece pot reduce colesterolul rău sau LDL, care este legat de toate bolile cardiace.

Există 2 tipuri de particule de colesterol:

Colesterolul cu densitate scăzută (LDL)

Colesterolul cu densitate mare (HDL)

LDL conduce la acumularea plăcii, ceea ce o face dăunătoare. Consumul de sodă, pâine și făină albă poate crește nivelurile de colesterol LDL. HDL, pe de altă parte, este benefică pentru sănătate.

Plan de sănătate:

Evitați zahărul prelucrat, boabele și fructoza.

În loc să mănânci carbohidrați de cereale, încercați să consumați surse de proteine ​​de înaltă calitate, mai multe legume, grăsimi de înaltă calitate, inclusiv nucă de cocos, gălbenușuri organice de ou, avocado, fructe cu coajă lemnoasă, unt, carne hrănită cu iarbă, ulei de nucă de cocos.

Lipsa de omega-3 poate afecta sănătatea dumneavoastră mentală și fizică, deci asigurați-vă că mențineți echilibrul omega-3 și omega-6. În loc să folosiți uleiuri vegetale, încercați să utilizați ulei de krill de înaltă calitate. De asemenea, creșteți consumul de pește uleios, cum ar fi hamsiile și sardinele.

Este foarte important să consumați în mod regulat fructe, deoarece este o sursă excelentă de minerale, antioxidanți și o mulțime de vitamine. Majoritatea fructelor au proprietăți antiinflamatorii și sunt excelente pentru sănătatea inimii.

Experții în domeniul sănătății susțin că persoanele care mănâncă fructe (fructe dulci) în mod regulat au un risc de 40% mai mic de boli cardiovasculare. Ar trebui să știți aceste două simple reguli:

Persoanele care suferă de insulină sau rezistența la leptină, cum ar fi persoanele cu colesterol ridicat, persoanele supraponderale sau diabetici, ar trebui să limiteze consumul de fructe. De fapt, consumul lor de fructoză pe zi nu trebuie să fie mai mare de 15 grame.

Persoanele care nu au probleme de sănătate și au o greutate normală ar trebui să consume în mod regulat fructe. Este foarte important să consumați fructe după exerciții deoarece acest zahăr este folosit ca și combustibil de către organismul dumneavoastră și împiedică creșterea nivelului zahărului din sânge.

Medicamente pentru diabet:

Unul dintre cele mai frecvente medicamente pentru diabet este metforminul, care este legat de un risc mai mare de TSH – niveluri scăzute de hormon de stimulare a tiroidei. TSH scăzut poate afecta sănătatea dumneavoastră generală și poate cauza probleme cardiovasculare, inclusiv fibrilația atrială care poate duce la insuficiență cardiacă congestivă.

Un studiu recent a arătat că puteți reduce nivelurile de glucoză din sânge dacă tratați diabetul de tip 3 cu medicamente eliberate pe bază de rețetă. Dar, riscul de deces din cauza bolilor legate de inima va fi crescut.

Beta-blocante și abateri științifice

Beta-blocantele au capacitatea de a preveni atașarea norepinefrinei și a neurotransmițătorilor epinefrina (adrenalina) de receptorii beta.

Chiar dacă pacienții care nu au nevoie de o intervenție chirurgicală cardiacă au beta-blocanți, s-a demonstrat că numai în Europa acești blocanți au cauzat deces la 800 000 de pacienți.

Trebuie să vă protejați inima

Creșteți consumul de grăsimi animale saturate neprelucrate.

Reduceți expunerea la stres și anxietate.

Exercițiu în mod regulat: întindere, antrenament de bază, antrenament cu interval de intensitate mare și ridicare în greutate.

Evitați să stați prea mult timp.

Creșteți aportul de vitamina D. Puteți lua suplimente de vitamina D sau puteți petrece mai mult timp la soare.

Tăiați zaharurile cum ar fi fructoza prelucrată și boabele.

Asigurați-vă că evitați statinele deoarece acestea produc efecte secundare

Pentru a obține unii antioxidanți puternici , asigurați-vă că ați mers desculți. Inflamația în organism poate fi ușurată atunci când acești antioxidanți sunt transportați prin electronii liberi.