Sunt Sanatoasa

Sunt sanatoasa, hai si tu!

Iti este somn toata ziua? Afla cum poti scapa de aceasta stare

DEPRESIA

Depresia vă poate afecta somnul în două moduri și este întotdeauna exprimat prin suprasolicitare sau insomnie. Aproximativ 15% dintre persoanele care suferă de depresie dorm tot timpul. Overspostul poate avea un impact negativ asupra sănătății mintale și poate împiedica recuperarea.

Durerile de cap

Bolile cronic poate provoca, de asemenea, dureri de cap cronice. De asemenea, trebuie să știți că acest lucru dăunează anumitor neurotransmițători, cum ar fi serotonina. Ca o consecință, persoana poate suferi de somn de calitate slabă peste noapte, precum și dureri de cap în timpul zilei.

DIABET

A dormi prea mult poate reduce capacitatea organismului de a procesa glucoza, iar acest lucru poate duce la diabet zaharat tip 2 sau rezistenta la insulina in timp. Un studiu a descoperit că cei care au adormit mai puțin sau mai mult decât cei recomandați aveau mai multe șanse de a dezvolta o toleranță scăzută la glucoză și diabet, în comparație cu acei oameni care aveau obiceiuri obișnuite de dormit.

BOALA DE INIMA

Somnul prea mult poate fi rău pentru tine, în special pentru inima ta. Potrivit studiului privind sănătatea asistentelor medicale care a examinat obiceiurile de dormit ale celor 72 000 de femei, femeile care au dormit în jur de 11 ore în fiecare noapte au fost mai susceptibile de a suferi de boli cardiace coronariene comparativ cu cele care aveau opt ore de somn pe timp de noapte.

CUM SĂ VERIFICAȚI STAREA DE SOMNOLENTA

Efectuați o programa de somn – da, ar trebui să faceți un program strict care să fie compatibil cu stilul tău de viață. Asigurați-vă că ați deconectat toate dispozitivele cu o oră înainte de a merge la culcare, meditați sau practicați yoga și planificați activitățile sensibile la timp, astfel încât să puteți ajunge cu ușurință din pat dimineața.

Duș – ar trebui să luați cu siguranță un duș rece de fiecare dată când vă simțiți somnoros. Chiar dacă doriți să creșteți căldura, acest lucru vă va face mai somn.

Lucrați – știați că exercitiile imediat după ce vă treziți vă va clarifica mintea, va crește nivelul de energie și vă va face pregătită pentru acea zi!

Bea apă – puteți bea un pahar de apă călduță după ce vă treziți pentru a rămâne hidratat în timpul zilei.

Mențineți-vă motivația – cum funcționează aceasta: bine, ar trebui să găsiți o activitate interesantă și să o respectați. În acest fel, veți rămâne motivați și veți evita să dormiți ca o scăpare din viața voastră.