Sunt Sanatoasa

Sunt sanatoasa, hai si tu!

Incepe sa consumi aceste 7 alimente in fiecare zi si vei observa o imbunatatire rapida a vederii tale

Îngrijirea legată de ochii noștri este destul de complexă, iar dieta noastră este o parte care joacă un rol important în ea. Mâncarea pe care o consumăm ne poate ajuta să ne protejăm vederea și să prevenim numeroase probleme de sănătate legate de ea.

Acestea sunt cele mai bune alimente care vă pot îmbunătăți vederea:

1. Morcovi

Morcovii sunt cele mai benefice alimente pentru buna stare a ochilor. Acestea sunt abundente cu vitamina A, care poate preveni orbirea pe timp de noapte.

Morcovii pot reduce riscul degenerării maculare și a cataractei datorită conținutului lor bogat de antioxidanți, beta-caroten, licopen și luteină.

2. Somon și sardine

Pentru a vă proteja vederea, trebuie să consumați în mod regulat pește. Este o sursă excelentă de acizi grași omega-3 care vă pot îmbunătăți sănătatea ochilor.

Consumul regulat de acizi grași omega-3 poate proteja vasele mici de sânge din ochi. Asigurați-vă că consumați pești precum somonul, sardinele sau heringul, de două ori pe săptămână.

3. Brocolii

Este bine cunoscut faptul că broccoli este extrem de benefic pentru sănătatea noastră generală. Broccoli poate îmbunătăți în mod semnificativ starea de sănătate a ochilor.

El este bogat în antioxidanți și vitamine și pote furniza organismului dumneavoastră substanțele nutritive esențiale. Consumând broccoli, veți consuma vitamina A, vitamina E și vitamina C, care lucrează împreună pentru a vă proteja vederea.

4. Spanacul

Această plantă verde conține carotenoide ca beta-caroten, luteină și zeaxantină. Mai mult decât atât, este o mare sursă de vitamina E și vitamina C, care poate preveni degenerarea maculară și orbirea nocturnă.

5. Ouă

Poate că nu veți crede, dar ouăle vă pot îmbunătăți sănătatea ochilor. Acestea conțin vitamina A, complexul de vitamina B, acizi grași esențiali și zinc.

Nu contează cum îl consumați atâta timp cât este inclus în dieta ta. Deci, asigurați-vă că le consumați în mod regulat pentru micul dejun. Nu numai că vă vor îmbunătăți vederea, dar și vă va menține corpul într-o formă bună!

6. Migdale

Migdalele sunt o sursă importantă de vitamina E, care poate încetini dezvoltarea problemelor care apar ca urmare a îmbătrânirii. Mai mult, pot preveni cataracta.

7. Căpșuni, afine, zmeură;

Aceste fructe proaspete și delicioase sunt bogate în antioxidanți, despre care se știe că reduc riscul multor probleme oculare. Ele sunt, de asemenea, ambalate cu vitamina C care poate proteja în mod semnificativ starea de sănătate a ochilor.

Alte alimente recomandate pentru îmbunătățirea vederii: lapte, avocado, lămâi, portocale, ciocolată neagră, papaya, dovleac, roșii, ceapă, varză și caise

Suntem ceea ce consumăm si are un impact asupra corpului nostru. Deci, depinde de noi și de alegerea pe care o facem, dacă efectul va fi pozitiv sau negativ!