Sunt Sanatoasa

Sunt sanatoasa, hai si tu!

Iata ce se intampla cu corpul tau atunci cand mananci doua oua pe zi

1. Reducerea riscului de cancer

Jurnalul „Breast Cancer Research” a publicat un studiu care a arătat că consumul regulat de ouă poate reduce riscul de cancer mamar cu 18%.

În plus, ouăle sunt o sursă importantă de vitamine, minerale și aminoacizi care vă pot stabiliza nivelurile de estrogen, care pot contribui adesea la dezvoltarea cancerului de sân.

2. Reducerea riscului bolilor cardiovasculare

Ouăle conțin mai mult de 40 grame de colesterol HDL (bun). HDL poate preveni multe boli cardiovasculare. În trecut, sa considerat că ouăle ridică nivelul de colesterol din sângele nostru. De fapt, acest lucru nu este adevărat.

Având capacitatea de a-și regla propriile niveluri de colesterol, corpul nostru produce cel mai mult colesterolul. Acest lucru este confirmat științific de Centrul de Cercetare Biomedicală din Louisiana.

Studiul a inclus 152 de persoane supraponderale împărțite în 3 grupe. Oamenii din primul grup nu au mâncat nimic la micul dejun, al doilea grup avea 2 ouă la micul dejun, iar persoanele din al treilea grup au mâncat o bucată de pâine.

Potrivit rezultatelor, persoanele care aveau ouă la micul dejun au reușit să-și piardă cu 75% mai multă greutate și 35% mai multă grăsime de burtă în comparație cu celelalte două grupe și nu au experimentat modificări ale nivelului lor de colesterol.

Ouăle au un conținut ridicat de acizi grași omega-3 care pot reduce în mod semnificativ nivelurile de trigliceride, care la rândul lor pot preveni multe boli cardiovasculare.

3. Îmbunătățiți vederea

Ouăle au o cantitate mare de vitamina A, zeaxantină și luteină, care sunt minunate pentru vederea noastră. Vitamina A poate îmbunătăți în mod semnificativ vederea și este esențială pentru a vedea în întuneric.

Luteina și zeaxantina sunt doi antioxidanți puternici care pot stimula vederea și pot preveni deteriorarea radicalilor liberi.

4. Protejați creierul

Ouale conțin colină, un nutrient important care este vital pentru creierul nostru. Colina este un neurotransmițător care transmite stimuli creierului și sistemului nervos, iar lipsa acestuia poate avea efecte negative asupra memoriei și funcției creierului în general.

5. Incetiniți procesul de îmbătrânire

Un studiu german a arătat că consumul regulat de ouă poate opri procesul de îmbătrânire și poate preveni cancerul de piele. Ouale conțin carotenoide care au capacitatea de a încetini îmbătrânirea.

Pentru a obține beneficii maxime, ar trebui să consumați ouăle fierte. În acest fel, ouăle conțin mai multe carotenoide din cauza modificărilor chimice care apar în timpul procesului de gătire.

6. Reduceți riscul apariției malformațiilor congenitale

Ouăle conțin 0,7 mcg de vitamina B9 (acid folic) care poate reduce riscul apariției malformațiilor congenitale și poate preveni deteriorarea sistemului nervos al embrionului. Este recomandat în special femeilor însărcinate. În plus, ouăle sunt o sursă bogată de vitamina B9.

7. Sprijiniti ficatul, pielea și părul

Gălbenușul de ou are sulf și proteine ​​care au capacitatea de a vă revitaliza părul slab și de a vă îmbunătăți sănătatea pielii.

Mai mult decât atât, ele sunt o mare sursă de lecitină, o substanță care îmbunătățește digestia și ajută ficatul în procesul de detoxifiere.

8. Ajută la pierderea în greutate

Cei care doresc să piardă în greutate sunt sfatuiti să evite alimentele cu un indice glicemic scăzut și să mănânce mai multe ouă, deoarece ouăle pot satisface pofta ta și te fac să mănânci mai puțin. Acest lucru va duce la pierderea în greutate.

9. Mențineți oasele sănătoase

Ouăle sunt o sursă importantă de vitamină D și calciu. Aceste două sunt extrem de importante pentru oasele și dinții noștri.

Multe studii au arătat că proteina și calciul lucrează împreună pentru a menține nivelele de calciu și pentru a menține buna funcționare a proceselor metabolice.

Mai mult, vitamina D găsită în ouă este esențială pentru multe procese din corpul nostru. Deci, acum puteți vedea că ouăle sunt extrem de sănătoase și sunt o sursă excelentă de substanțe nutritive esențiale care pot regla numeroase procese corporale și pot îmbunătăți sănătatea dumneavoastră generală.

Se recomandă să mănânci 2-3 ouă pe zi. Cu toate acestea, persoanele cu diabet zaharat sau probleme cu inima sunt recomandate sa manance doar 3 oua pe saptamana.