Sunt Sanatoasa

Sunt sanatoasa, hai si tu!

HOW MANY EGGS A DAY ARE GOOD FOR HEART HEALTH?

Nu știu dacă sunteți suficient de bătrân ca să vă amintiți, dar în anii 1970 multe asociații, cum ar fi American Heart Association, au descurajat oamenii să consume ouă, deoarece gălbenușul conține cantități mari de colesterol. Aceste asociații credeau că colesterolul găsit în galbenusurile de ou provoacă boli de inimă, astfel că au făcut omeleta din albus un fel de mâncare populară.

Cu toate acestea, multe studii diferite au descoperit că colesterolul găsit în creveți, ouă și alte surse animale are un efect mic asupra nivelului de colesterol al organismului. Experții medicali au descoperit că acest colesterol are grăsimi sănătoase care sunt benefice pentru sănătate.

Asadar, American Heart Association si-a revizuit opinia cu privire la consumul de oua, dar a sugerat de asemenea ca aportul de colesterol nu trebuie sa treaca peste 300 de miligrame. Trebuie să știți că un ou conține de fapt 200 mg de colesterol împreună cu un amestec echilibrat de grăsimi saturate și nesaturate.

Un studiu, realizat de un grup de cercetători în anii 1970, a constatat că consumarea a 5-6 ouă pe săptămână nu crește în nici un fel riscul cardiac sau riscul de accident vascular cerebral. Institutiile de baza cum ar fi Scoala de Sanatate Publica din Harvard, dupa mai multe studii, au declarat ca consumul de oua poate creste nivelul colesterolului cu o marja neglijabila, dar nutrientii beneficii precum proteina, vitamina B12, riboflavina, folatul si vitamina D pot contracara acest efect.

Ei susțin, de asemenea, că ouăle reprezintă un înlocuitor sănătos pentru carnea și carbohidrații prelucrată. Un alt studiu mai recent sugerează că ar trebui să vă începeți ziua cu ouăle, deoarece poate beneficia de niveluri de colesterol pe termen lung în comparație cu consumul unui păstăi sau unui bol de cereale. Sperăm că veți găsi acest articol util și nu uitați să îl împărtășiți cu prietenii și familia. Mulțumesc.