Sunt Sanatoasa

Sunt sanatoasa, hai si tu!

DO YOU HAVE TROUBLE SLEEPING? SLEEP IN LESS THAN 1 MINUTE WITH THIS BREATHING METHOD

Sunteți unul dintre acei oameni care au probleme cu somnul în fiecare noapte? Dacă da, atunci ar trebui să încercați cu siguranță următoarea metodă de respirație 4-7-8. Credeți sau nu, vă va face să dormiți în 60 de secunde. Sună uimitor, nu-i așa?

Această tehnică de respirație a fost descoperită de Dr. Andrew Weill, expert la Universitatea Harvard. Metoda constă în respirație la 4, 7 și 8 contează și permite oxigenului să umple plămânii pentru a calma creierul.

Unii oameni suferă de insomnie, care este rezultatul consumului de alimente proaste înainte de a merge la culcare sau din cauza stresului sau chiar a unui ecran pe care îl aveți în camera dvs.

Deci, ce este această metodă 4, 7 și 8 într-adevăr?

Weill Andrew, un expert de wellness care a studiat meditația, gestionarea stresului și respirația, a descoperit această metodă foarte simplă. Tot ce trebuie să faceți este următorul lucru:

Respirați profund pe nas timp de 4 secunde și țineți aerul timp de 7 secunde. Apoi expirați timp de 8 secunde. Această tehnică va reduce ritmul cardiac și va produce anumite substanțe chimice pentru a calma creierul.

4-7-8

În cazul în care sunteți puțin sceptici, faceți o încercare. Este mai mult decât un antrenament de somn. Când nu puteți dormi, ritmul cardiac este mai rapid datorită producției de adrenalină a sistemului endocrin în afara glandelor suprarenale. În acest caz, respirația este superficială și rapidă. Dar cu acest exercițiu de respirație, vă îmbunătățește starea de spirit și vă scade ritmul cardiac

Această metodă de respirație a fost folosită de ani de zile și se bazează pe metodele ancestrale utilizate în India, dar Weil ia dat un nou impuls cu formula numerică. Weil, care explică pe canalul său YouTube, se bucură de o mare reputație în Statele Unite. De fapt, a fost de două ori pe coperta revistei de prestigiu Time și a apărut în mai multe programe de televiziune.