Sunt Sanatoasa

Sunt sanatoasa, hai si tu!

Ai probleme cu colesterolul si tensiunea? Incearca acest remediu vechi si foarte eficient

Amishii sunt renumiți pentru secretul lor față de influența exterioară.

Ei nu urmăresc dezvoltarea tehnologică și medicina modernă, deoarece aceștia aleg să fie mereu în contact cu natura, inclusiv atunci când se confruntă cu boala.

Nu cheltui bani pe medicamente pentru tensiune arterială crescută și colesterol, încercați această rețetă veche.

Ei au o varietate de rețete pentru a aborda diferite probleme de sănătate din comunitatea lor. Acest articol va dezvălui o rețetă secretă de la Amish. Această rețetă este foarte simplă, dar foarte eficientă în tratarea hipertensiunii arteriale și a colesterolului.

Ingredientele pe care trebuie să le pregătiți:

1 bucată de ghimbir care a fost mărunțită

1 cățel de usturoi care a fost tocat

1 lingură de oțet de cidru de mere

1 lingurita de miere cruda

1 lingură de suc de lămâie

Se amestecă și se toarnă toate ingredientele într-un mixer și se amestecă timp de 1 minut la viteza maximă a blenderului.

Cum se utilizează:

Trebuie să beți acest preparat de două ori pe zi, înainte de micul dejun și înainte de cină. Veți obține rezultate satisfăcătoare în doar 3 zile. Corpul tău se va simți proaspăt și puternic.

Bonus: Dieta cu ouă fierte te ajută să dai jos până la 8 kilograme în numai 2-3 săptămâni

Poate ca nu ai auzit de asa ceva pana acum, insa aceasta dieta cu oua este o alegere perfecta daca vrei sa dai jos din kilograme.

Aceasta dieta iti accelereaza sistemul digestiv si astfel grasimile vor fi arse mai repede.

Dieta aceasta tine 2 saptamani, timp in care ar trebui sa slabiti pana la 8 kilograme daca va tineti serios de ea.

In prima saptamana:

Luni

– Micul dejun: 2 ouă fierte și un fruct (grapefruit).

– Prânz: salată de legume verzi și piept de pui la grătar.

– Cina 2 ouă fierte, o portocală și o salată de legume.

Marti

– Micul dejun: 2 ouă fierte și un fruct (banană).

– Prânz: 2 felii de pâine și un fruct (grapefruit).

– Cina: un bol de salată și piept de pui la grătar.

Miercuri

– Micul dejun: 2 ouă fierte și un fruct citric (grapefruit).

– Prânz: 1-3 porții de fructe.

– Cina: piept de pui la grătar și salată de legume.

Joi

– Micul dejun: 2 ouă fierte și un fruct citric (grapefruit).

– Prânz: brânză slabă în grăsimi, o felie de pâine, o roșie.

– Cina: piept de pui la grătar și salată.

Vineri

– Micul dejun: 2 ouă fierte și un fruct citric.

– Prânz: salată de roșii, pui și legume la aburi.

– Cina: legume la aburi.

Sambata

– Micul dejun: 2 ouă fierte și un fruct citric (grapefruit).

– Prânz: legume la abur și 2 ouă.

– Cina: pește și salată de legume.

Duminica

– Micul dejun: 2 ouă fierte și un fruct citric.

– Prânz: 1-3 porții de fructe.

– Cina: legume și piept de pui la grătar.

Dupa aceasta se repeta saptamana, dar puteti schimba marti cu luni si miercuri cu joi.

Cand se termina cele 2 saptamani, urmati o dieta putin mai usoara:

– Micul dejun: iaurt grecesc si o bananca

– Pranz si Cina: carne fara grasime si legume crude (salata).

Evitati in aceasta perioada orice fel de exces de consum de sare si zahar, sa nu mai vorbim de produsele de la fast-food.

Mult succes!