Sunt Sanatoasa

Sunt sanatoasa, hai si tu!

Acest remediu imbunatateste functia creierului si a inimii

Sămânța Chia are un conținut ridicat de acizi grași, proteine, fibre, antioxidanți, minerale și vitamine. Fiind astfel, este indicat să se regenereze pielea și creierul, să se elimine grăsimile, să se îmbunătățească digestia și să se consolideze sistemul imunitar.

Prin urmare, nutriționiștii recomandă întotdeauna semințele de chia atunci când pacientul este slab sau cu puțină energie, mai ales dacă este atlet. În plus față de toate beneficiile, semințele de chia ajută la prevenirea cancerului de colon.

Dacă doriți mai multe motive pentru a obține acest ingredient zilnic, aveți o listă mică:

– Nu conține gluten

– Puteți înlocui ouăle – amestecați doar semințele cu puțină apă, așteptați un pic să crească, să vă mișcați bine și adăugați la vasul dorit.

– Îndepărtează problemele digestive din cauza concentrației ridicate de fibre

Este unul dintre cele mai bune alimente pentru sănătatea creierului și a inimii, datorită acizilor grași omega 3 de 20%

– Conține proteine

– Îmbunătățește unghiile, părul și pielea

Este o sursa buna de fier si vitamina C

-Este un antioxidant extrem de puternic

– optim pentru diabetici, deoarece reglează nivelul glucozei din sânge

– Conține mai mulți aminoacizi

– Conține mai mult calciu decât laptele.

– Acestea conțin de două ori mai mult potasiu decât bananele.

Tot ce aveți nevoie este o lingură de semințe de chia zilnic.
Deoarece semințele sunt bogate în fibre, ar trebui să beți multă apă. Gustul este foarte frumos și neted, apoi puteți amesteca sucul .

Secretul este să se înmoaie semințele într-un castron de apă și să se lase timp de 15 minute. Veți vedea că acestea vor fi mai mari decât dimensiunea originală. Acesta este motivul pentru care ajută la scăderea în greutate pentru că ne țin complet de mult timp.

Este, de asemenea, posibil să se amestece cu ananas, migdale sau ulei de nucă de cocos pentru a pregăti deserturi delicioase.

BENEFICIILE MULTIPLE ALESEMINTELOR DE CHIA

Chia oferă acizii grași omega-3 și omega-6 într-un raport de 3: 1, ideal pentru organism și minerale precum calciu, magneziu și bor.

În el, găsim de asemenea un conținut ridicat de fibre, atât solubile cât și insolubile, ceea ce ne ajută să rămânem sățuiți și să reglementăm tranzitul intestinal. O porție de 30 g (aproximativ două linguri) poate conține până la 12 g de fibră. Spre deosebire de alte semințe, are de asemenea un număr mare de antioxidanți, care, printre altele, împiedică ranciditatea propriilor grăsimi.

PROTECȚIA INIMII

Beneficiile semințelor de chia se datorează conținutului ridicat de omega-3, un acid gras esențial cu proprietăți antiinflamatorii, antitrombotice și vasodilatatoare care ajută la reglarea tensiunii arteriale și a colesterolului din sânge (reduce lipoproteinele LDL și crește HDL).

Acest lucru se datorează, de asemenea, conținutului ridicat de fibre și prezenței beta-sitosterolului, compușilor de plante care sunt benefic în boala coronariană și colesterolul ridicat.